Narzędzia, materiały, chemia budowlana, słowem - wszystko co dostępne w internecie w outletowych cenach!
środa, 12 czerwca 2013
Głowa na zakupach
Ludzie dzielą się na trzy grupy, które można sklasyfikować pod kątem zachowań na zakupach. Pierwsza grupa to osoby polujące na wszelkiego rodzaju promocje, okazje i wyprzedaże. Osobniki, które należą do tej konkretnej grupy nie kupują towarów w cenach regularnych, porównują je we wszystkich znanych przez siebie ofertach i dobrze wiedzą, gdzie i które zestawy produktowe można kupić taniej. Drugi typ, to osoby unikające promocji jak ognia. Taki typ konsumenta jest zdania, że produkt w promocyjnej cenie jakościowo pozostawia wiele do życzenia. Czasem woli przepłacić niż kupić towar z etykietką "okazja", "wyprzedaż" lub "promocja". Trzeci typ klienta, który wydaje się być tym najbardziej rozsądnym to osoby mające rozeznanie w cenach, które jednocześnie wiedzą kiedy warto kupować na wyprzedażach. Zapraszam do śledzenia kolejnych wpisów, które pomogą Wam rozeznać się w gąszczu sklepów, ofert, promocji i towarów.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz