środa, 12 czerwca 2013

Głowa na zakupach


Ludzie dzielą się na trzy grupy, które można sklasyfikować pod kątem zachowań na zakupach. Pierwsza grupa to osoby polujące na wszelkiego rodzaju promocje, okazje i wyprzedaże. Osobniki, które należą do tej konkretnej grupy nie kupują towarów w cenach regularnych, porównują je we wszystkich znanych przez siebie ofertach i dobrze wiedzą, gdzie i które zestawy produktowe można kupić taniej. Drugi typ, to osoby unikające promocji jak ognia. Taki typ konsumenta jest zdania, że produkt w promocyjnej cenie jakościowo pozostawia wiele do życzenia. Czasem woli przepłacić niż kupić towar z etykietką "okazja", "wyprzedaż" lub "promocja". Trzeci typ klienta, który wydaje się być tym najbardziej rozsądnym to osoby mające rozeznanie w cenach, które jednocześnie wiedzą kiedy warto kupować na wyprzedażach. Zapraszam do śledzenia kolejnych wpisów, które pomogą Wam rozeznać się w gąszczu sklepów, ofert, promocji i towarów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz